Thursday, September 3, 2009

puasa yang yok

nasib baik aku tak bukak pose hari ni. dah hampir dah. mlm tadi start landing atas katil pukul 11, malangnya tertidur dalam pukul 4 gitu. kire sendiri la bape jam aku golek2 atas katil tapi hampeh tak tidur2. tension tahu tak?

salah sendiri sebab the past few days mmg tidur lambat. nak tau ke aku buat ape? ha ni kan bulan yg mulia, kalau tidur lambat tu mesti la beramal ibadat kan kan ehem ehem plis percaya. tp sebab nk gak pegi clinical pagi tadi (heh ni sifat mulia semua pelajar yg mmg determine nak pegi class) tu yang aku paksa gak tidur pukul 11 tp my circadian cycle dah mcm haram so harapan la kan. tapi, aku pegi clinical beb, jgn tak caya.

kat opd mula la pening2 rasa nak pitam lagi2 kalau kene diri lame2 dengar doc ckp itu dan ini nasib baik aku tak pegi masuk OT kalau tak aku yg pengsan sebab kne diri lame sgt dah la perut kosong. time tu dah dengar bisikan2 setan suro bukak pose. dahla suro bukak pose, siap suro aku pegi beli mcd banyak2 bawak balik untuk santapan berbuka aku di tengahari. setan setan, kau mmg tkde keje. eh, bukan setan kene ikat ke bulan puase? dah tu sape yg bisik kat aku?

tapi kesian kat setan, aku tak bukak pose pon! blueks! try again tomorrow eh bongkak plak (jgn dow goda aku suro bukak pose nnti perut i tergoda) aaahhh, lagi 10 minit nak berbukaaa! weeeee!

kalau time kanak2 dulu2 puase penuh sehari msti abah bagi seringgit. tapi dlm sebulan tak pnah dapat rm30 T_T tak pernah. haih, sekarang dah besar lagi la tak boleh nak penuh sebulan kan. hari ni berbuka nasik dengan tomyam ayam saje. aaaahhhhhh jgn dibayangkan apa yang mak masak dekat rumah nanti i sedih (-_-")

lagi 2 weeks mau pulang ke kampung halaman. sehari sebelum raye wooo. nantikan kepulanganku okeeyh! daaaa!

3 comments:

dllhsn said...

raye kat msia???okay saye envy.bye lah.

IRA said...

heheh aah ;p

Anonymous said...

wah raye di msia.bagusla raya di shah alam,semoge raye anda seronok kali ini!:D