Sunday, June 3, 2012

i am born gedik and i really can't help it zzz


ahahahaha believe it or not, wherever i go, daripada zaman lower form and then i went to boarding school in upper form, smpai college and uni life, people always call me gedik and if you ask me, i am not at all offended with people calling me gedik. biarlah, aku gedik gila pun aku tak dengki dengan kau kan.

sometimes i ask my close friends jugak,

"kenape korang panggil aku gedik dowh?"
"aku gedik sgt ke?"
"buat mcm tu pun kire gedik ke?"

and the replies that i got are somewhat the same, like dis,

"dah sejak bile pulak kau tak gedik?"
"gedik is ur trait so live with it"
"and u ask ppl why we call u gedik? iraaa?"


hahahahahhaa. so paham tak? gedik is ira, ira is gedik, paham tak how gedik is strongly adherent strongly associated strongly assimilated (motif gune ayat ala scientific? nk bgtau aku medical student) in me. paham tak i didn't try to be gedik ala2 lemah lembut lemah gemalai or manja2 cam anak kuning tu ke, i am just being myself. and if being myself makes people call me gedik then be it. kenape nak sakit hati sgt?

"dah orang panggil kau gedik, pesal kau tanak change?"

hek eleh pesal aku nk ubah diri aku just because people call me gedik. aku gedik pun aku ade dengki dengan kau? aku gedik pun aku ade menggedik ngan boyfriend kau? aku gedik pun aku ade buat palat dengan kau? aku gedik pun aku ade menyusahkan hidup kau? takde kan takde kannn??

kalau dah sakit mata sangat tengok aku terkinja2 gedik, tak payah la su
sah2 pandang muke aku kalau aku ade seblah kau, tak payah susah2 stalk aku dekat facebook atau twitter and paling penting, tak payah susah2 nk jaja cerita kata aku gedik bagai dekat kawan2 kau yang sebenarnye lebih kurang je gedik ngan aku. get it get it?

and please, tak payah perasan claim korang kenal aku sangat2 kalau korang tak knal aku personally. personally here means kau memang kenal aku as in rapat dengan aku, boleh borak slambe2 dengan aku and bole buat lawak bangang dengan aku.

setakat borak tanye ''dulu you sekolah mane?" lepas tu tegur hi kat aku 2-3 kali kau ingat kau knal aku personally ke? memang tak. lepas tu nak cakap ''aku mmg kenal sangat ira tu, perangai memang macam sampah'' ewah ewah. sampah masyarakat sangat kau ni kalau borak asik nak menyampahkan orang, abis perangai kau habis mulia eh?

memang la on the surface aku ni nampak gedik, superficial, materialistic plak tu, perangai diva pun ade jugak kadang2, ade jgk orang panggil aku drama queen wahahaha tapi itu ape yang korang nampak dari luaran. kalau kau tak pernah susah senang dengan aku, tak pernah tgk my kind of friendship or relationship, tak pernah tengok how i am with my family, clearly u dunno my hati budi so u're clearly not in the position to judge me.

tapi tkpelah, aku sebenarnya dah habis lali with people hating me. it happens everywhere i go and aku pun tak pnah mintak semua orang suke aku. i mean, i am well aware that u can't make everybody like you, coz you can't afford to impress everybody pun. kau nk benci aku? benci lah. if u're a nobody to me, i seriously don't care if u hate me. cume yang aku akan kesah kalau kau cari pasal dengan aku sebab if you think i'm just gonna sit still when orang buat palat dengan aku, u're really wrong.

so pokoknye, aku tak kesah korang nk panggil aku gedik ahahahha tapi kalau kau rase aku tak pnah susahkan hidup kau or dengki dengan kau, tk payah la susah2 nak mess with mine jgk. it's really tiring. dah besar kot, aku pun dh 25, ingat aku hadap lagi ke nk buat perangai saiko gaduh ala2 high school? haa. nk korek himpunan kisah2 saiko aku gaduh time sekolah2 dulu memang belambak2 hahah tapi tu semua time aku tak matang so skarang aku dah matang, i'm sure u guys are too, unless you are mentally sick yang hunger for more n more drama to spice up ur life -___-"

signing off now.
gimme some peace of mind dudeeee!





No comments: