Monday, December 7, 2009

the show

I just got back from Manipal. I attended Lagenda along with Malaysian Food Festival, an event held in Manipal, organized by the Malaysian students in Manipal. Finally get to indulge myself with awesome performances and goooood Malaysian dishes!

What I love about Manipal is (obviously not the small town of Manipal lol) the student life. The students are cool enough, sporting enough, enthusiastic enough, to work together and make the event a successful one. The performances include traditional malay dance, indian dance (by malay students hello!), western dance (my personal favourite), mimicry, singing, silat,fashion show dikir barat(from my uni) and many more.

I believe they're just as busy as other medical students (omg tak, they're in fact busier than us in bangalore - yes pls, my bf is always busier than me!), and still they're able to put a whole lot of effort to choreograph and practise the routines etc etc. Costumes pun gempak okay. I'm sorry for being jakun, I mean, I'm just a little (tipu) disappointed with the fact that my uni really lack of this trait. Like, semua orang pun malas malas malas malas malas nak involve malas nanti rugi weekend kena practise malas nanti kena spend duit malas just malas sebab bontot malas nak gerak. Ouh that mentality, i despise!


I know la we're living in this urban (oh really?) area where it takes hardly 20 minutes to reach the cinema, shopping mall, expensive restaurants etc etc u name it but still, is that the only way to enjoy uni life? Whether or not this place is boring, is really up to the students. Bak kata Baz la kan, kau nak uni buat event gempak2, tapi kau contribute sikit pun tanak, tau datang nak tengok nak makan nak complaint lepas tu balik. Wow habis VVIP la tu?

OK any critics from any coward anonymous who doesn't have balls to even tell the world who you are before start critisizing? lol.

p/s : i was told that the indian dance performance was done by some malay girls and GUYS, how sweeeeeet is thattt! and please note, they're not sissy!

17 comments:

irfanjusoh said...

alah.kalau tak letak anonymous,bagi pendapat membina kau kutuk balik.siot la kau.padan muka kau.

IRA said...

Alamak, gurau tkleh ke beb?

irfanjusoh said...

hahaha.weyh.ur boyfriend mesti kate aku macho kan sebab tak letak anonymous.kan?

IRA said...

Yelah, black mstila macho weihhh! Black la katekan :p

irfanjusoh said...

ok ok ok.you can put black.just not jet black.ok?deal?

anonymous baik said...

ira,i agree with you and i feel u babe!

IRA said...

ahaha paki, black is fine. i'm not that mean ;p btw, what happen to ur blog? gone?

anonymous-baik : thanks, you!

arxar said...

haha..yeah my 'big' bro ade gtaw sal event nie..hehe..die kene bakar2 sate kan kak??
mst lagi hitam die..hehe..

IRA said...

Aah dia bz bakar satay dr ptg smpai mlm! Gf terabai heheh, abg satay bz lol :p

arxar said...

ahahaha..
mst best kan that nite kak..
and u r such a good supporter la kak..
sggp dtg all the way from bangalore :)

azar syazwan said...

kak ngah: badan aku beminyak kot bakar satay!!...siot tul...hahah
nur zahirah: mane terabai, dpt kek kot? :D...no balls ek? dats harsh...ouch!!...hahaha
encik irfan jusoh: komen2 membina dialu2 kan, tp klu komen tue baek2 tk kn malu tunjuk name kot? tuh sure komen ayat2 pedas bikin org panas...klu takut kene komen jgn pandai2 mengomen, tak ke? hahaha

aina nadia said...

agree!"kalaulah" student kite sporting,"kalaulah" semua take part n support event2 cam ni...tak perlu bakat kot, benda ni just for fun..!i wonder how(hmmm..) if next lagenda thing held in our place...sape nk menari eh?believe me mase ko study n kat uni la nak enjoy ur student life....atleast bleh kenang2 dimasa tua...

neerna said...

ainaa, klu takyah bakat,ak pon nk msuk!!jom nari jom!hahaha..sia2 blaja bollywood klu tak amalkan..=p

IRA said...

azar syazwan : admit it im a good supporter :p heheh yela2 tak terabai tp i kan tamak lol. ahahaha yes love the cake! thanks awak!

IRA said...

aina : ahaha ada pon orang sokong aku! thanks babe ;p tahnye, bila lagi nak buat keje camni kan, takkan nak tunggu anak sembilan baru terhegeh2 nak perform kot kan. bakat tu tkyah nak tiptop pon bole jer actually, nak tak nak jer. tp hopefully, ade je kot yg nak just kena cari sket. ;p

ninot : tu ah, pnat kite enroll bollywood class kannn! sukeeeeee! tp cant afford to go twice a week, dengan benda berderet nak kene bace nyeee..haisshhh..

irfanjusoh said...

hahahahaha.azar syazwan i love you!more than ira does.

日月神教-任我行 said...

成人遊戲,免費成人影片,成人光碟,情色遊戲,情色a片,情色網,性愛自拍,美女寫真,亂倫,戀愛ING,免費視訊聊天,視訊聊天,成人短片,美女交友,美女遊戲,18禁,三級片,美女,成人圖片區,avdvd,色情遊戲,情色貼圖,女優,偷拍,情色視訊,愛情小說,85cc成人片,成人貼圖站,成人論壇,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費a片,視訊美女,視訊做愛,免費視訊,伊莉討論區,sogo論壇,台灣論壇,plus論壇,維克斯論壇,情色論壇,性感影片,正妹,走光,色遊戲,情色自拍,kk俱樂部,好玩遊戲,免費遊戲,貼圖區,好玩遊戲區,中部人聊天室,情色視訊聊天室,聊天室ut,自拍,後宮電影院,85cc,免費影片,a片