Tuesday, August 24, 2010

swinging bowl a.k.a mangkuk hayun part II

remember the series of unfortunate events on 16th July 2010? Hahah i even remember the date. i suck at remembering dates but this one got stucked in my head because it was one really sucky day. really really sucky lah kalau tak percaya you can read it the first part of 'swinging bowl a.k.a mangkuk hayun' here. dat will tell you the whole thing that happened on that particular date.

and on that particular date jugak, i kena amek gambar for my indian driving license. gambar tu telah di ambil directly lepas i bergaduh kaw-kaw punya dengan keling RTO(Regional Transport Officer) ni so memang tak kuasa nak pose ayu or anything. and i did tell you that i look horrible in that picture wahahahahaha. gangster macam sarip dol siotttttt! so this is it, bukti kemarahan i yang sedang membuak2 dekat keling RTO time tu, ni pun dah control sket, kalau tak memang muka sebenar adalah lebih horror. ready?

.
.
.
.
.

tadaaaaaaaaaaaaaaaa!!!


horror kan? hahahaha damn tak sanggup jugak tengok muka sendiri sebnanye but layan je lah janji siap jugak. this driving license valid for 20 years, sampai 2030 kau. meaning anytime after i graduate i can come back to india and drive sesuka hati. and it is valid throughout india, so it doesn't matter whether it's in bangalore, tamil nadu, delhi, mumbai, goa or kashmir. cecey. ingat aku kerja bawak lori balak ke nak pergi semua state dekat india ni? cukup la drive dalam bangalore je eh. paling jauh aku plan nak drive pegi chennai. eh? aku plan? or berangan?

and cukup la dah dapat driving license sebijik ni. nak buat license pun macam bala tau tak. tadi pun keling durjana ni nak pau aku rs300 lagi? dia kata itu charge untuk postman hantar license kat rumah tapi kat rumah tkde orang so kene return to RTO office balik. amboi amboi. memang mimpi indah la eh aku nak bagi kau rs10 pun eh. toksahla kau mengharap pape dari aku yang miskin hina ni (tp tadi dorg kate duit dah masuk yeay yeay!)

and aku takkan lupa nama keling yang aku deal ni. he's such a pain in the ass. yes you, LAKSHMI KHAN. aku siap dah hafal caller ring tone kau tau takkk! obviously bukan lagu english, tidak juga lagu hindustan, so mungkin aku dah terhafal lagu bahasa kannada.

p/s : bahasa kannada bukan la bahasa canada seperti yang anda sangkakan. kannada adalah sejenis bahasa di india. untuk makluman anda, india ade byk bahasa eh, hindi, tamil, telugu, urdu, kannada, malayalam, heh, ape tah lagi.

2 comments:

Anonymous said...

muka gila protes..haha

IRA said...

;p protes + marah!