Monday, March 30, 2009

like adik like kakak

adik 1 : abah tanak pegi class la sakit tangan

abah : haa sakit ke..

adik 1 : (buat muka sakit sedih pilu dan segala2)

abah : yela2 duk rumah rehat k...

***

adik 2 : mak malas la nk pegi class byk homework kene buat nih

mummy : tanak pegi class make sure dok rumah buat keje skolah

adik 2 : nak buat la ni

time tgh ponteng - buat sudoku. +_+

***

pagi tadi, pukul 10am, tapi aku tido lagi :-

adik 3 : (tarik tangan aku tiba2 letak kat leher dia) panas tak?

saya : aaaaaaaa? panas panas. (bole la tak panas sgt tp sebab nk sambung tido kan.)

adik 3 : panas sgt keee?

saya : haaa..bole la (dah tau dah motif pertanyaan)

pukul 12.30, adik 3 tengah tido nyenyak walaupun kelas petang sepatutnye dah start.

***

amboi adik2ku, korang memang bijak mengambil kesempatan mcm aku. like adik like kakak la kan. patutlah korang jadi adik2 aku. syabas.

3 comments:

azar syazwan said...

role model terbaek peringkat zon shah alam!!! kakak sejati menurunkan ilmu di dada!!! hahaha....shud i b proud??tue soalan retorik la kalau tatau...wakakaka....love ya! +azar+

slacker said...

wakaakkakakaka

ko mmg kakak terbaekkkkkkkk!

harap2 aku tak kene sumpahan mcm adik2 ko...*fuhhhh*fuhhhhh*

IRA said...

ahahhahaha diorang yg tiru..not my fault k! ;p yes baby u should be proud of me!