Tuesday, June 2, 2009

sampah masyarakat

dengar sini,
aku sentap sikit la kan,
kau nak berlagak dengan apa yg kau ada atau lagi tepat kalau aku cakap pernah ada tapi lepas tu tak kemana pun because u're still there,
and then nak belittle orang sebab kau rasa kau hebat macho superb fastastik bombastik ape kejadah kan,

aku nak tanye la kan,
kau tak rase malu ke?
kalau kau rasa kau hebat, tak takut ke one day yg kat atas tu tarik balik semua dari kau sebab kau berlagak mcm haram?
or kalau kau rasa kau hebat gile, kau tak rase ke sebenarnye ada berjuta2 orang lagi hebat dari kau?
kalau kau rasa kau seronok sangat nak belittle others,
aku rasa tak lama lagi kau akan rasa lagi teruk dari tu.

so aku rase la kan,
baik kau ready je la mentally and physically,
aku tanak la doa kan buruk utk lu bro,
tapi aku rasa ni bukan first time kau suke suke hati pandang rendah kat orang,
pandai2 pikir la kan,
aku rasa otak kau takde la sampah sangat kan untuk fikir common sense,
so bro, enjoy la hari2 hebat zaman kegemilangan kau sementara masih ada,
sebab lepas ni tak mustahil orang2 yg kau hina yg kau rasa sampah sangat tu buat the same thing dekat kau.

note to a specific someone : kitorang sume tau la history lu bro! tak payah nak kecah2 bajet hebat superstar kejadah, kang aku bukak cerita kau jugak yg malu!

p/s : i'm saying this for the 2nd time, don't boast around with what u have, they're not purely yours anyway! :)

5 comments:

Anonymous said...
This comment has been removed by the author.
Anonymous said...

buat pekak je intan...susah kalau rase nk blagak tue da membiak segar bugar dlm kepale otak diorang n da bejangkit kt mulut sampi cabul nk mamp@$....tak gune ah belagak weii...org cool kau je kecoh satu dunia...hahaha...kte wat lek je intan, sbb kte sedar wut we actly hav dari die yg lupe diri nie...sekian...

AzarNadhirah said...

wuts wrong akk??
seems like org 2 da wat akk bengang thp gler gaban da..
tape ilek je..
die ckp cm2 sbb dier taw dier ta shebat akk..
bese la org cm2..
mst ade nye lam dunie.
jd kite2 yg hot ni rilek2 je..hahaha

IRA said...

encik azar syazwan : hahaha bestnye ade orang on my side :) thanks yea! :) :) :)

kakngah : ahahah btol! kite yg hot2 kene relax je kannn..tp kali ni bebetul hot sbb dh byk kali plak this particular someone berlagak tak habis2! heheh thankss :)

u both are lovely!

Anonymous said...

u r lovely....heeeeeee...eh,ko pon ade kak ngah...sebuk ar kak ngah nie...gi la kt garden tue, byk rumput nk kene cabut...wakakaka